marry you

Sunday, March 13, 2011

Oh MY NABILAH ~

Salam 1 Malaysia
Ayuhhh !
Tunjukkan lambang perpaduan..
haha
*oke selingan je

Sebenarnya nak cerita sikit 
Sikit jelaa
Kang crita bnyak2 puan empunya badan yg aku nak story nih
KEMBANG 
seperti KEMBANG PERAWAN
*itu gita gutawa je k

HAHA
Aku just nak story sal studymate aku nih
Tanpanya mungkin aku xmampu punya semangat nak belajar yg TINGGI
tanpa ku juga dia sebegituuu
HAHA
NABILAH MD MASHOD FAKEH .
sape diaa?
Dia la studymate aku
kitrg study sama2
best la study ngan dye
Dye cerdik and aku un cerdik
*bangga jap
HAHA
--.--



*Time aku present lagu enjit2 semut
see , obel tetap bg semangat at aku
( oke , aku main teka je )
haha
:)
Kami sentiasa bersama
sepertiii
Bersamamuuuu~
Bersma walau kemana jua ~
Gunung tinggi ku daki~
Tapi tetap bersamamuuu..~
mana taknya
Mana ada aku disitu ada Obel
Sentiasa bersama laa
Satu kelas
Satu kepala
Best la..
* No need to mention much much
nnti obel kembang
HAHA
--.--



Time jadual anjal 
lebih kurang GERAK GEMPUR be4 SPM
HAHA
--.--
Kitorang selalu study sama2
kat LIBRARy
CLASS
PADANG
n kat semua tempat laa
Termasukk
DEWAN MAKAN 
<3
-.-
Sampaikan kitrg punya meja exam punnn
depan belakang jee


See , betul kan?
tuh semua KEBETULAN
atau mungkin JODOH ?
HAHAHA
:D
*jangan marah obel

Best la study dengan dia
berkongsi pendapat
idea
citarasa
haha
tapi annn satu yg silap sal kedudukan meja exam tuu
sepatutnya Obel kena duduk belakang
barulah nampak apa yg faiz jawab harituh
sebab..
Obel kan TINGGI ..
thennn
Fain kan C O M E L ?
HAHA

Sudah sudah
Tatau nak mengarut apa lagi
HAHA
 :D
Selamat Malam , Cinta 
kui kui kui
:P

~

Thanks Wanna Read This Entry

No comments:

Post a Comment